TEKSTOVI NA BLOGU

Sunday, June 2, 2013

BILJANA SRBLJANOVIĆ: dnevnik uvreda

U proteklih dvanaest sati, Biljana Srbljanović je žestoko kritikovala svoje kolege, upravu Jugoslovenskog dramskog pozorišta, producente serije "Otvorena vrata" i tvrdi da je posle političkih i moralnih diskvalifikacija sada eliminisana i kao pisac iz srpskog teatra. Evo najzanimljivijih tvitova koji na drugačiji način osvetljavaju ove teme:

@leyakeller: pisem ovu dramu o principu i mladoj bosni, prema porudzbini beckog schauspielhaus i moram da je predam SUTRA. ipak, nedovoljno brzo.

@leyakeller: moje pozoriste, jugoslovensko dramsko, nakon sto je culo da to pisem, dramu na istu temu, sa istim sadrzajem, porucilo je mileni markovic

@leyakeller: otvorena vrata ti uzmu, pa te pitaju sta radis, pa odu i to ti uzmu i tako

@leyakeller: inace je tema mlade bosne bas ovako jedna uobicajena tema, pa svima pada na pamet. narocito mom pozoristu, nakon razgovora sa mnom.

@leyakeller: ovako to ide, cao bici sta radis, evo imam porudzbinu, moram da pisem nesto o I sv. ratu, a meni je jedino zanimljivo da pisem o pricipu.

@leyakeller: o principu, zamisli? pa to je bas zanimljivo. aha. rez. halo, milena, sta radis? evo nista, sto? pa ako bi htela da napises dramu o principu

@leyakeller: o principu, zamisli? pa to je bas zanimljivo. aha. rez. halo, milena, sta radis? evo nista, sto? pa ako bi htela da napises dramu o principu

@leyakeller: na cast i postenje uprave jugoslovenskog dramskog pozorista. otvorena vrata, drugi put. uzmu ti nesto tvoje i daju drugom. srpski.

@leyakeller: mislim, da je drama o konstantinu, pa da razumem njihov izbor.

@leyakeller: inace, br dva, ja obicno pisem drame za nemce, a oni mi uvek dozvole izvodjenje u JDPu. sad mogu da dozvole, ali jdp ima svoju verziju.

@leyakeller: ja sad, naravno, nemam vise ni jednu mogucnost da u beogradu budem izvedena. gde da idem? kod konstantina u narodno?

@leyakeller: ne, to je u redu. posto srbija ima dramskih autora na bacanje, pa je u redu da me se likvidira i da mi se ukine mesto za rad.

@leyakeller: onda: gledajte nova otvorena vrata i jdp-ovu dramu o principu. ja idem duplo da zakljucam kucu, da mi neko ne ukrade i kosulju s ledja.

@leyakeller: idem da pišem pesme o kosovu. da se mešam u milenine teme, možda me pozove moja kuća.

@leyakeller: samo, ima tu logike. bolje da im na te pipave nacionalne teme piše buduća članica SANU nego izdajnica.

@leyakeller: driiin: ćao gorčine, ćao, šta radiš, evo ništa režiram gospodjicu, važi, čao. driiin: ćao jagoše, hoćeš da režiraš gospodjicu?

@leyakeller: a da, to ne može, jer gorčin bira repetorar. pametan čovek, zaštitio se suludih ideja.

@leyakeller: driiiin. čao lalaliću, šta radiš? evo ništa, pošto sam netalentovan i glup. važi. hoćeš da pišeš otvorena vrata? hoću super. tu tu. tu tu.

@leyakeller: driiin. ćao bojana, ovde tvoj tata. hoćeš da ti poklonim otvorena vrata, da sa njima radiš šta hoćeš. pa da se emituje sam 6 epizoda. HOĆU!

@leyakeller: driiin ćao milena ćao ćao, šta radiš, evo ništa, razmišljam o deci mitrovice. super, hoćeš u SANU? hoću, naravno.

@leyakeller: driiiiin. cao lejo, cao cao. ne postojis vise. znam. tu tu tu tu.

@leyakeller: smatram da je milena izuzetna umetnica, svestrana i darovita. njene komade sam nosila u nemacku i selektiovala za festival. zato se cudim

@leyakeller: do sad su me diskvalifikovali moralno-politički, ali kao, znam da pišem. e sad više ne znam ni to.

@leyakeller: do sad su me likvidirali iz medija i javnog zivota, a sad su mi i pozorista zatvorena. srbija je konačno srbljanović-free

@leyakeller: čestitam vam svima, žilavo sam se borila, ali, da citiram jednu razglednicu iz 1911. godine "ja pade. princip gavro"

@leyakeller: oni koji misle da je u srbiji sve politički i pratijski, nije. sve je samo tako površno, lenjo, nelojalno, zabušantski i koristoljubivo

@leyakeller: ne znam slučaj u evropi da neko bude umetnički direktor istog pozorišta punih šesnaest godina i da ga niko ne pita - kakav je to mandat.

@leyakeller: ne znam ni jedno pozoriste u evropi u kojem umetničke odluke nastaju principom kako mi na um padne i ako ustanem danas na vreme.

@leyakeller: i onda je frka što nema para za kulturu. a zašto da ih ima, kad ni kulture nema?

@leyakeller: da bi umetnički direktor rezirao sebe i onako, ofrlje, rasporedjivao ko ce sta da radi kad cuje sta drugi radi?

@leyakeller: tako i frljic zavrsi kod kokana jer tamo gde bi logicno trebalo da rezira, nema mesta za njega. jer je bolji.

@leyakeller: tomi janezic tako zavrsi u penziji u 45 godini zivota.













No comments:

Post a Comment