TEKSTOVI NA BLOGU

Wednesday, October 16, 2013

ISIDORA BJELICA ĆE REŽIRATI KONCERT OLIVERE KATARINE

Književnica i dramaturškinja Isidora Bjelica, koja se više od godinu dana uspešno bori s kancerom, prihvatila se novog posla. Naime, ona će režirati i napisati scenario za koncert Olivere Katarine, kojim će diva obeležiti 50 godina karijere.

- Kada me je Olivera Katarina pozvala, bila sam zaista dirnuta. Olivera je jedna divna žena, prijatelj i veliki umetnik. Njen poziv me je prosto preporodio. Prvi put posle pauze duže od godinu dana prihvatila sam da radim s nekim. Puna sam elana i radne energije. Napisala sam scenario i režiraću njen koncertni spektakl. Pokušaću da kroz multimedijalnu priču dočaram svima koliki je trag Olivera ostavila u našoj kulturi. Na velikom video-zidu videćemo inserte iz najvažnijih filmova u kojima je Olivera glumila i zbog kojih je postala evropska zvezda - kaže Isidora, čija će se nova knjiga „Spas“ pojaviti na predstojećem sajmu.

Opširnije ovde: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/412919/Isidora-Bjelica-rezira-koncert-Olivere-Katarine

No comments:

Post a Comment