TEKSTOVI NA BLOGU

Saturday, September 14, 2013

VLADIMIR DI KRUPSKI O ULOZI NIKOLE TESLE U PREDSTOJEĆEM SPEKTAKLU

Pripreme za snimanje novog filma o našem proslavljenom naučniku Nikoli Tesli uveliko su u toku. Producent Danijel D. Vujić uveren je da će film biti hit, a u prilog tome ide i svetska glumačka podela - Mila Jovović i Geri Oldman, pod rediteljskom palicom Džona Milijusa. Oldman će igrati starijeg Teslu, a naučnika u mlađim godinama će tumačiti naš Vladimir di Krupski (33). Snimanje filma, pod ekskluzivnim medijskim sponzorstvom "Novosti", trajaće od maja do oktobra 2014. godine, a Di Krupski, koji živi na relaciji Rusija - Srbija, za naš list kaže da mu je ovo prva velika uloga.

- Igrao sam u pozorišnim komadima u Rusiji, ali ovo je za mene zaista veliki uspeh - priznaje glumac. - Danijel je hteo da mi pokaže scenario, ali kad smo se sreli, čudno me je pogledao i rekao: "Došao sam da tražim Teslu, a upravo sam ga našao".

* Koliko je ozbiljno ući u Teslinu kožu?

- Teško je, jer ne postoji nijedan njegov arhivski video snimak, tako da najveći deo priče zavisi od toga koliko je scenario ozbiljan i kako ga vide producent i pisci. Teslu svi doživljavaju na svoj način. Srbin sam i želim da ga prikažem kako dolikuje. Opet, svako ima svoje mišljenje o tom geniju. Jedni ga vide kao nekoga ko nije voleo žene, drugi kao "normalnog" čoveka, treći kao sveca...

* Kakav je "vaš" Tesla?

- Od krvi i mesa je. Niko mu ne osporava genijalnost, ali je i on bio čovek sa porocima. Voleo je kocku, pušio je... Kasnije je sve to prestao, ali... Igram ga kao čoveka koji nije bio shvaćen. Voleo je neobične pojave u prirodi, neobične žene. Udvarale su mu se aristokratkinje, lepotice, ali on nije obraćao pažnju na njih. Imao je svoje viđenje lepote.

* Film će se raditi u američko-srpsko-bosanskoj koprodukciji. Gde će se snimati vaše scene?

- U Republici Srpskoj i Srbiji. Moje scene se završavaju na brodu kojim Tesla putuje za Ameriku, zagledan u bolju budućnost. Naslonjen sam na palubu broda, dolazim u marinu i vidim Edisona koji mi maše.

* I tu se pojavljuje Geri Oldman... Prija li vam što starijeg Teslu igra baš on?

- Jedan je Oldman! Sad ga malo "izučavam", pa mi se čini da nam se i lica malo "podudaraju". Ponosan sam što će baš on da "preuzme" Teslu od mene.

* Da li vas je nešto iznenadilo dok ste izučavali život slavnog naučnika?

- Postoje arhivski snimci njegovog glasa. Tesla je imao tanušan glas, što mi odgovara. Nije imao momente agresije, skokove i padove temperamenta. Uvek je bio ravan. Smetali su mu zvuci i kretao se kao mačka.

* Šta očekujete od ovog filma?

- Oskara! U filmu su svi oskarovci, osim mene. Bio bi red, glupo je da tu prestižnu statuu nemam samo ja.


Direktna partnerka u filmu našem mladom glumcu biće Mila Jovović. Sa njom će imati tri scene, a na pitanje ima li tremu što će upravo ona igrati zanosnu Ruskinju Anju u koju se mladi Tesla zaljubljuje, odgovara:

- Mila je prelepa i profesionalac je. Prva scena je naše upoznavanje u Trebinju. U drugoj se slučajno srećemo u crkvi u kojoj oboje palimo sveće, a u trećoj se i poljubimo! Anja je razlog Teslinog razočaranja u ljubav, jer nije otišla sa njim za Ameriku.

Više ovde: http://novosti.rs/vesti/kultura.71.html:453853-Genije-Tesla-kao-obican-covek

No comments:

Post a Comment