TEKSTOVI NA BLOGU

Saturday, September 14, 2013

NELA MIHAILOVIĆ O NAGRADAMA, TRENUTNIM OKUPACIJAMA I NOVIOJ FILMSKOJ ULOZI

U rukama statueta carice Teodore sa krunom. Osvojena na niškom filmskom festivalu glumačkih ostvarenja. To, ipak, nije kruna njene karijere. Glumica Nela Mihailović spremila je nova glumačka dela.

- Žiri je uvek sastavljen od kolega glumaca, što nišku nagradu čini još većom. Za mene, možda čak i lepše, od toga jeste što sam dobila i nagradu publike. Tako da je moje zadovoljstvo kompletno.

* Kažete da vaša karijera nije „krunisana“ ovom nagradom?

- Očekujem da to bude za 20--30 godina! Šalim se, naravno, ali „Carica Teodora“ je moje prvo, veliko priznanje.

* Statueta je već našla svoje mesto na jednoj od polica u vašem stanu?

- Ona zauzima vidno mesto. Vratila sam se, međutim, svakodnevici sa željom da sledeća uloga bude još bolja.

* Protekla nedelja obeležila je i vašu novu rolu na filmu.

- Upravo sam, pre tri dana, snimila film kojem je radni naslov „Jednaki“. Tema mu je borba protiv nasilja u porodici. Reč je o osam priča, u režiji osam reditelja. Ja sam deo jedne koju je režirao Miloš Petričić. Naslov moje priče je „Sofija".

Više ovde: http://novosti.rs/vesti/kultura.71.html:454008-Nedelja-prodje-Nikada-ne-gubiti-nadu

No comments:

Post a Comment