TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, November 1, 2013

RADOŠ BAJIĆ O SVOJOJ RAVNOJ GORI I POLITIČARIMA-STRINAMA

KAKAV je Tito, a šta krasi Dražu Mihailovića, kako su Srbi krenuli u bratoubilački rat, hoće li se stari sukobi između četnika i partizana ponovo rasplamsati - samo su neka od pitanja na koja ćemo dobiti odgovor kada 10. novembra na RTS počne emitovanje "Ravne gore".


Scenarista i reditelj Radoš Bajić otkriva nam da početak prikazivanja serije koja ima deset epizoda dočekuje spokojan.

- Miran sam i opušten jer znam da samo napravili najbolju moguću produkciju koja na ovim prostorima do sada nije viđena. Istovremeno, kao da sam debitant, obuzima me radost što će milioni gledalaca videti moje novo ostvarenje u koje sam toliko uložio.

Ako govorimo samo o vremenu, uložio je Bajić četiri godine svog života na pripremu serije u kojoj, između ostalih, igraju Nebojša Glogovac, Dragan Bjelogrlić, Lazar Ristovski, Ljiljana Stjepanović.

- Za mene, kao i za moju ekipu, glumački ansambl i produkciju "Kontrast", početak prikazivanja predstavlja ostvarenje velikog sna koji traje više od četiri godine. Naime, toliko dugo smo ulagali maksimum svojih snaga i moći, da u najteže moguće vreme po film, TV produkciju i kulturu uopšte, pripremimo, snimimo, obradimo i okončamo tehnološki proces monumentalnog dela kakvo je prvi ciklus dramske trilogije "Ravna gora".

Snimanje koje je trajalo više od godinu dana nije mu teško palo, uprkos malom i skromnom budžetu.

- Više od ogromnih finansijskih teškoća - pekao me je i povređivao ignorantski odnos zvanične države prema mom projektu. Takav odnos države Srbije, koja nije pokazivala nikakvu volju i spremnost da nam pomogne, nije zaslužila tema kojom se bavimo, a nisam zaslužio ni ja. Iz straha od društvenih i političkih ishodišta naše serije svi su se, kao strine, držali po strani. Neka im služi na čast.

Više ovde:  http://www.novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:461688-Bajic-Politicari-kao-strine

No comments:

Post a Comment