TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, November 4, 2013

NAS I RUSA 300 MILIONA: NATALI BURN O UČEŠĆU U SRPSKOM HORORU MAMULA

Natali Burn, holivudska glumica ruskog porekla, pravo sa snimanja filma „The Expendables 3” u kojem igra ženu Mela Gibsona, došla je u Boku kotorsku na Rose da glumi u srpskom filmu „Mamula”. „Ulogu sam prihvatila jer obožavam horore!”, kaže u ekskluzivnom intervjuu za „Blic”.


Kako je došlo do saradnje sa srpskim rediteljem Milanom Todorovićem?

- Milana sam srela u Kanu ove godine. Brzo smo shvatili da imamo jednu veoma važnu zajedničku osobinu - ljubav prema horor filmovima. Još dok sam bila devojčica privlačile su me čudne stvari: obožavam zmije, spuštanje niz najopasniji tobogan u lunaparku, potpuni mrak i najstrašnije horor filmove! Čim je Milan rekao da bih bila savršena za njegov novi film, bez oklevanja sam mu rekla “da”. Glumiću i u njegovom narednom filmu „Gnev mrtvih“, nastavku „Zone mrtvih“. 

Kompletan intevju pročitajte na: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/417313/Seksi-Ruskinja-u-srpskom-hororu

No comments:

Post a Comment