TEKSTOVI NA BLOGU

Wednesday, November 13, 2013

MILICA MIHAJLOVIĆ O SVOJIM ULOGAMA U TRI NOVE SERIJE

Širok osmeh i mladalački lik krase glumicu Milicu Mihajlović koja nam od 1995. godine, kada je diplomirala na Fakultetu dramskih umetnosti u rodnom Beogradu, nesebično daruje različite likove u svim segmentima glume. I TV gledaoci su svedoci njenih brojnih uloga, a u četvrtak, u 21.10 na TV Prva, ponovo je gledamo kao urnebesnu Anku Crnotravku u seriji “Otvorena vrata”.

- Uvek sam volela i tu seriju i Anku Crnotravku - kaže Milica. - Za mene je ona super provod. Ovoga puta je tumačim 20 godina kasnije, kao ženu koja je za to vreme, realno, mogla da prosperira. Ova uloga mi je i izazov i veliki izvor zabave. Anka je neodoljiva. Iako je skup svih osobina koje nisu za pohvalu, pokušavam da je napravim nekako životnom, da se prepozna po svom budalastom šarmu.

* Pre tri dana završeno je snimanje serije “Sinđelići”. Kako vam se dopala uloga nastavnice Nikoline i srpska verzija “Seranovih”?

- “Seranove” nisam gledala redovno, ali ono koliko sam videla mi se veoma dopalo. U kreiranju Nikoline nisam pokušavala da se ugledam na original. Mislim da nije niko od mojih kolega to radio, neki nisu ni videli kako njihovi likovi izgledaju u Španiji. Urađena je adaptacija scenarija, prilagođeno je našem mentalitetu, našim običajima, pa je i pristup likovima autentičan.

* U seriji “Vojna akademija” vaša uloga Šeki osvojila je velike simpatije publike. Da li je to nagnalo scenaristu Gordana Mihića da proširi tu ulogu u drugoj sezoni?

- Uloga Šeki se razvijala vremenom. U nastavku ona ima drugačiji život, bračni, biće noviteta i proširenja porodice.

* Kakvi su vam utisci s Akademije?

- Glavni utisak mi je što sam otkrila jedan potpuno novi svet o kome ništa nisam znala. Upoznala sam mnoge dobre đake kojima roditelji nisu mogli da finansiraju visoko obrazovanje, a na Akademiji su dobili sve. Serija i film su snimani na vrhunskom nivou i doživeli su veliki uspeh jer pružaju nadu, daju lepši pogled na život.

Više ovde: http://novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:463357-Milica-Mihajlovic-Anka-iz-otvorenih-vrata-je-veliki-izazov

No comments:

Post a Comment