TEKSTOVI NA BLOGU

Thursday, October 31, 2013

ROBU STJUARTU (NIKU SLOTERU) NEDOSTAJU SRBI

Fanovi lika i dela glumca Roba Stjuarta imali su priliku da juče premijerno pogledaju srpsko-kanadski dokumentarac „Slotera Nika za predsednika“, a kanadski glumac za „Blic“ kaže da jedva čeka da ponovo dođe u Srbiju.

- Nedostaju mi ljudi koje sam tom prilikom upoznao, ali priznajem da mi nedostaje i vaša srpska energija. S ljudima s kojima sam snimao film sam najčešće u kontaktu. Nadam se da ću uskoro ponovo posetiti Beograd - ističe čuveni Nik iz serije „Tropska vrelina“ koji trenutno snima seriju „Suits".

On je poslednju put u Srbiji bio pre četiri godine i kaže da očekuje pozitivne reakcije domaće publike na ovaj dokumentarac.


- Publika s filmske projekcije uvek izlazi sa osmehom i pozitivnim osećanjem o srpskom narodu, a to sam i želeo od početka da prikažem u ovom dokumentarcu. Ljudi nakon odgledanog filma shvate kakav je srpski karakter, posebno smisao za humor, pa čak i u teškim borbama kroz koje su prošli devedesetih godina. To je i istaknuto u obrazloženju žirija u Zagrebu, gde smo osvojili nagradu za najbolji dokumentarni film - priča za „Blic“ Rob Stjuart.

Izvor: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/416462/Nik-Sloter-Srbi-nedostajete-mi

No comments:

Post a Comment