TEKSTOVI NA BLOGU

Tuesday, October 29, 2013

NEBOJŠA GLOGOVAC DETALJNIJE O SVOJOJ ULOZI U RAVNOJ GORI

Glumac Nebojša Glogovac, koji u seriji "Ravna Gora" autora Radoša Bajića igra lik đenerala Draže Mihailovića, izjavio je Tanjugu da se trudio da ga "oživi u njegovom pravom svetlu".

"Nije velika mašta u pitanju, jer je lik istorijski. Trudio sam se da ga napravim kakav je bio, tako da taj lik u seriji nije ni moj ni rediteljev nego ponajviše Dražin", rekao je on.

Glogovac je u bioskopu "Roda sinepleks" prisustvovao projekciji prve epizode serije, čije emitovanje počinje 10. novembra na RTS-u. Serija prikazuje događaje u proleće 1941. - napad nacističke Nemačke i slom Kraljevine Jugoslavije, a zamišljena je kao prvi deo trilogije "1941-1945".

Poznati glumac napomenuo je da je "čudno koliko znamo o Josipu Brozu, kroz milione slika, snimaka, podataka, samo ne znamo još uvek ko je, da li je on taj iz Kumrovca, dok o Draži Mihailoviću tačno znamo ko je i odakle je, ali ne znamo gde je sahranjen".

"Ne znamo kako je govorio, kakvu je gestikulaciju imao i druge stvari koje bi meni kao glumcu bile dragoceene. Nešto sam pokušavao da otkrijem preko snimaka sa suđenja, nešto iz usmenih predanja ljudi koji su ga znali ili iz literature, koja nije obimna, ali postoji. Trudio sam se da ga oživim u njegvom pravom svetlu", istakao je on.

Povodom negativne slike o Mihailoviću u velikom delu javnosti, napomenuo je da je propaganda moćna stvar i podsetio da sto puta ponovljena laž postaje istina, a ako se ponavlja 40-50 godina, ulazi i u podsvest.

"To je igra komunističkog režima i pobednika iz Drugog svetskog rata, koji su se trudili da ocrne drugu stranu. Bili smo svedoci masovne hipnoze, što je ponižavajuće po inteligenciju, ali sada možemo da pričamo i istinu", dodao je on.

Više ovde: http://novosti.rs/vesti/kultura.71.html:461229-Glogovac-Docarao-sam-Drazu-Mihailovica-u-pravom-svetlu

No comments:

Post a Comment