TEKSTOVI NA BLOGU

Sunday, October 6, 2013

BOJAN ČUKIĆ IZ BORA ZADUŽEN ZA MUZIKU O FILMU O NIKOLI TESLI

Muzičar iz Bora Bojan Čukić (49) imaće jedinstvenu priliku da Nikolu Teslu predstavi u drugačijem svetlu, kao izuzetno romantičnog čoveka. On će u filmu „Tesla“, koji se snima u kanadsko-američko-bosansko-srpskoj koprodukciji, a pod medijskim pokroviteljstvom „Novosti“, biti zadužen da muzikom dočara ljubavnu scenu koja se odigrava u Trebinju između mladog naučnika i prelepe Ruskinje Anje, koju igra Mila Jovović.

- Sve je počelo kada sam sa „Duo moderatom“ imao koncert u „Madlenijanumu“ - priča za naš list Bojan, kome je ovo prvi put da radi filmsku muziku. - Posle nastupa mi je prišao Danijel D. Vujić, scenarista i glavni producent filma, i pitao me da li bih mogao da komponujem muziku za ljubavnu scenu u tom filmu.

Bojan, kome su se svi u porodici bavili muzikom, nije se dvoumio ni trenutak. Jedan stisak ruke je bio dovoljan da se saradnja utanači.

- Kao i svi ljudi, mnogo sam slušao i čitao o Tesli - nastavlja Čukić. - I uvek sam ga doživljavao kao romantičnog čoveka, koji je uspešno skrivao emocije. Ali zbog te osobine u mojim očima je bio još veći. Nikada ga nisam zamišljao kao hladnog čoveka, opsednutog naukom, već kao nepopravljivog filantropa. Kad mi je Danijel ponudio saradnju, u glavi mi se odmah rodila ideja kako bi trebalo da zvuči muzika koja našeg najvećeg naučnika predstavlja u potpuno novom svetlu.

Više ovde: http://novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:457576-Boranin-komponuje-za-film-o-Tesli

No comments:

Post a Comment