TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, September 6, 2013

KRENULO SNIMANJE FILMA (I SERIJE) BACIN SALAŠ

NA „Babinom salašu“ kod Žablja počelo je snimanje prvih kadrova filma „Bacin salaš" po scenariju i u režiji Radoja Čupića.

U filmu, koji će se posle bioskopske premijere emitovati kao serija na nekoj od nacionalnih televizija, glume Biljana Keskenović, Lidija Stevanović, Miroslav Fabri, Jovana Balašević, a kao specijalni gosti pojaviće se Mira Banjac, Vojin Ćetković i Miša Samolov.

- Film je nedvosmisleno komedija i obiluje mnoštvom komičnih likova i zapleta. Na „Bacinom salašu“ pratimo život vlasnika, zaposlenog osoblja, dobavljača, gostiju, putnika namernika, komšiluka - rekao je Čupić. - Izmešten iz grada, a ipak tako blizu njega, salaš je mesto u kojem glavni junaci pokušavaju da svojim životom vrate ili udenu ono što nam, čini mi se zauvek, ovo surovo vreme polako i skoro neprimetno oduzima. A ljubav, poštovanje, prijateljstvo i solidarnost polako ustupaju mesto mržnji, zavisti, pohlepi, bahatosti i sebičluku.

Mira Banjac u ovom filmu, prvi put posle 60 godina uspešne karijere, ima pušku u ruci.

- Igram iščašenu, džambas ženu, muvaru, koja zamišlja svet, a sve radi pogrešno. Prvi put držim pušku u ruci, imala sam ranije pištolj, ali valjda i to mora posle 60 godina. Igrala sam raznorazne uloge, ali ova se razlikuje od svih - rekla je na snimanju proslavljena glumica. - Radujem se što se ponovo snima film i serija sa našeg podneblja. Poslednje što sam radila su bile „Rode“. Sa zadovoljstvom sam prihvatila ulogu kad sam pročitala scenario. To su naši mentaliteti, podneblje i to treba da znamo dobro. Dugo toga nije bilo.

Više ovde:  http://www.novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:452730-Pocelo-snimanje-filma-Bacin-salas

No comments:

Post a Comment