TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, June 21, 2013

KOSTIMOGRAFKINJA BOJANA NIKITOVIĆ O SARADNJI SA PIRSOM BROSNANOM

Najpriznatija naša kostimografkinja, dobitnica Oskara za film „Marija Antoaneta“, ovog leta radi kostime za „November Man“, koji se snima u Beogradu. Bojana za „Blic“ kaže da je ponosna što s lakoćom u savremeni kostim oblači holivudskog zavodnika Pirsa Brosnana, glavnog glumca i producenta tog ostvarenja.

- Pirs pripada onom malom srećnom soju ljudi koji su prirodno elegantni i koji sve nose sa stilom. Rođeni je Džejms Bond, gospodin Pravi - rekla je za „Blic“ kostimografkinja Bojana Nikitović između dva seta na snimanju filma „November Man“.

Kakvi su utisci o Pirsu?
- Pirs i ja sarađujemo lako i lepo. Dobro je kada postoji uzajamno poverenje i uvažavanje između glumca i kostimografa, onda je sve mnogo lakše. Kostim pomaže glumcu da napravi karakter i izuzetno je važno da se u njemu oseća dobro.

 Kakav je Brosnan privatno i kako se oseća u Beogradu?
- On nas je sve na setu osvojio prirodnošću i opuštenošću. Davno je radio i u Beogradu i po celoj bivšoj Jugoslaviji, tako da na neki način poznaje grad, ljude i mentalitet. Čini se da baš voli Beograd i da uživa u njemu.

 Kako ste uopšte angažovani u filmu „November Man“?
- Andži, Anđelka Vlaisavljević me je ubedila da počnem da radim samostalno i zahvaljujući njoj sam dobila i svoj prvi američki film. Ona me je i sada preporučila za „November Man“. Zahvaljujući njoj radila sam s Rejfom Fajnsom u „Koriolanusu“, koji je bio jako važan za mene. To se ne zaboravlja.

Više ovde:  http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/389150/Lako-je-saradjivati-sa-Pirs-Brosnanom-jer-je-rodjeni-gospodin

No comments:

Post a Comment