TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, June 21, 2013

EMIR KUSTURICA VEČERAŠNJI GOST EMISIJE LJUDI

- Ma on je lopov. On je jedan običan lopov, vešt lopov - kaže proslavljeni reditelj Emir Kusturica za Gorana Bregovića, svog nekadašnjeg saradnika na filmovima „Arizona drim” i „Andergraund”.

 - Ja sam toga postao svestan onog trenutka kad me je Igi Pop pozvao i rekao: kakav je to način da ja učestvujem u muzici koja postoji već, koja se potpisuje kao autorska, a ukradena je? Evo, Enriko Masijas je tužio! I Bregović je to izgubio. Međutim, njemu to ne smeta - rekao je Kusturica za emisiju „Ljudi” koja će biti emitovana večeras (19.00) na B92.

Kusturica kaže da je za falsifikat muzičke numere iz „Arizone drim” saznao nekoliko godina kasnije.

- To je došlo praktično posle „Andergraunda“. U „Andergraundu“ se on pokazao kao vrlo vešt sakupljač tih narodnih motiva, dotle da je malo falilo da nam i „Svilen konac” poturi kao svoju pesmu. Mi smo se razišli upravo na tome. On računa na bezobzirnost sveta u kome participira i da kad ukrade neku pesmu i zaradi na noj i plati to obeštećenje, da je opet dobar - konstatovao je reditelj.

Opširnije ovde:  http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/389356/Emir-Kusturica-veceras-u-TV-emisiji-Ljudi-Brega-mi-prodavao-i-Svilen-konac-kao-svoju-pesmu

No comments:

Post a Comment