TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, June 10, 2013

DRAGAN BJELOGRLIĆ O ULOZI TITA U BAJIĆEVOJ RAVNOJ GORI

U seriji “Ravna gora” Tita igra Dragan Bjelogrlić. Juče na železničkoj stanici u Vršcu slavni glumac je snimio prve kadrove. Tog 10. maja 1941. Tito je iz Zagreba stigao u Zemun, a na peronu ga je čekala njegova velika ljubav Davorjanka.

Kako je igrati Tita?
- Dobar je oseća. Svi me paze, kao što su i Tita pazili. (smeh) Imao sam 16 godina kada je drug Titi umro. Nisam plakao, ali moji roditelji jesu imali suzne oči. Bio sam tužan i pomalo uplašen, kao i svi. Iako sam bio mali, imao sam neki strah: šta će biti s nama kad Tito umre?! Posle nekoliko godina sve to nam je bilo smešno, ali posle malo više godina shvatili smo da je taj strah bio opravdan.


Na Titovu sahranu došli su predstavnici 127 država, a mi ponizno čekamo datum za pregovore za EU. Kako smo se toliko urušili?
- To mnogo govori i o Titu i o državi koju je on predvodio. On je sigurno najveći i najcenjeniji državnik rođen na ovom podneblju u novijoj istoriji. Tito je ogromna politička figura, a za mene kao glumca je izuzetno inspirativno to što je on čovek pun kontroverzi, čovek vrlo mistične biografije, čovek sa mnogo različitih lica. Za jedne je božanstvo, za druge kriminalac, zločinac. To su sve inspirativne kategorije za glumca koji igra takav lik. Naravno, nije lako. U ovom prvom serijalu Tito je samo mistična pojava, ali ukoliko se serija bude nastavila, imaću glumačkog prostora da bar nešto od tih svih slojeva koje je on imao pokušam da odigram.

Više ovde:  http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/387167/Bjelogrlic-Tito-je-bio-i-surov-i-topao-covek

No comments:

Post a Comment