TEKSTOVI NA BLOGU

Sunday, May 12, 2013

ZORAN SIMJANOVIĆ O VEČERAŠNJEM KONCERTU U SAVA CENTRU

Moja muzika koju pravim uvek je bila samo deo filma za koji je pisana, ali okolnosti i sudbinski obrti u kojima je ona nastajala po pravilu su činili filmove za sebe - kaže za „Blic“ Zoran Simjanović, legendarni kompozitor i roker, čije će kompozicije u specijalnim aranžmanima večeras od 20 sati u Sava centru pevati hor Kolegijum muzikum.

- Pre 105 godina prvu filmsku muziku napisao je Kamij Sen-Sans za film „Ubistvo vojvode od Giza”. Verovao sam da i mi u Srbiji treba da proslavimo taj jubilej zimus, kad ga je cela Evropa slavila. U direkciji Festa nisu imali razumevanja za moje namere iako se Srbija nalazi u izvanrednom redu zemalja čija je kinematografija stara 102 godine, koliko je prošlo od snimanja filma „Život i dela besmrtnog vožda Karađorđa”. Nikad nije kasno da se obeleži vek srpskog filma, pa sam sutrašnji koncert organizovao iz inata - kaže Simjanović.

Izvor: http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/381988/Zoran-Simjanovic-Koncert-pravim-samo-iz-inata

No comments:

Post a Comment