TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, May 6, 2013

RAADIVOJE-RAŠA ANDRIĆ O STRAHU PRI RADU NA NOVIM OTVORENIM VRATIMA

Poznati reditelj Radivoje Raša Andrić, koji je bio deo i prvih "Otvorenih vrata" režirao je prve četiri epizode novih, tako da je, kako kaže, za njega snimanje bilo gotovo još pre mesec dana, dok su se u dalju avanturu upustili Miroslav Lekić i Slobodan Skerlić.

- Teško je bilo uvesti publiku ponovo u seriju posle toliko vremena, ali da sam razmišljao o "Otvorenim vratima" od pre 20 godina ili o tome da li će serija postići isti uspeh, ništa ne bih uradio. Bio bih smrtno preplašen i potpuno se izgubio. Ovako sam radio onako kako najbolje umem - kaže Andrić.

* Kakvi su komentari gledalaca?

- Bojana Maljević mi je posle emitovanja prve epizode poslala neke linkove gde sam čitao komentare. Uglavnom su bili pozitivni i to naravno prija. Ali potrebno je da prođe određeno vreme kako bismo imali pravi utisak.

* Kakav su bili vaši utisci tokom snimanja i montiranja?

- Kada nešto snimate i montirate, sve počne da vam se ponavlja i nekako u tom silnom trudu da napravite nešto dobro pomalo izgubite objektivnost. Obraćate pažnju na detalje, ne vidite celu sliku, već samo njene delove. Međutim, prve pohvale dobili smo od Vasila Hadžimanova, koji je kompozitor muzike za seriju. Rekao nam je da se smejao do suza dok je radio muziku. To mnogo znači.

* Rekli ste da je za vas snimanje "Vrata" završeno, a da li planirate nešto drugo da počnete da snimate?

- Ima novih stvari, koje mi se već dugo motaju po glavi. Tu mislim na serije po motivima romana "Hajduci" Branislava Nušića i prema romanu Borisa Dežulovića "Jebo sad hiljadu dinara". Međutim, ja sam kao mađioničar. Imam uvek nekih pet-šest stvari u rukavu, ali nema novca za njihovu realizaciju.

Više ovde: http://www.novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:432439-Radivoje-Andric-U-strahu-sam-radio-Otvorena-vrata

No comments:

Post a Comment