TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, March 8, 2013

BRANKA KATIĆ: KO JE PUCAO NA ŠERBEDŽIJU?

Portal B92 prenosi delove intervjua koji je Branka Katić dala beogradskom magazinu Nedeljnik.  Branka Katić tom prilikom, između ostalog, kaže i sledeće: "Ja imam kvalitet seoskog idiota, uvek sam toliko srećna što sam ponovo tu gde sam odrasla, gde prepoznajem mirise i ulice, gde su mi mili i dragi, gde mi je sve poznato. U Srbiji nema mnogo novca, ali prošli smo mi i gore patnje."

Samo nekoliko sati pre nego što će zapakovati kofer, obući kaput i uputiti se u Beograd na premijeru novog filma, Branka Katić je, znajući da će je džet-leg ošamutiti, odlučila da sa kalifornijske distance prvi put, za novi broj magazina Nedeljnik, ispriča kako je u ratom zahvaćenoj Bosni od haškog optuženika saznala za lakoću odsecanja "neprijateljske" glave, i od te ispovesti nikad nije očistila uši, a ni srce, otkriva da su na njenim suzama zbog bombardovanja Srbije hteli da profitiraju strani producenti, zašto nije iskoristila porodičnu vezu i ušla u "Seks i grad", i kako je zahvaljujući Dragani Mirković prvi put rešila stambeno pitanje. Delove tog intervjua pročitajte u nastavku…

Ponovo si u srpskom filmu. Gorana Markovića nisi mogla da odbiješ?

Uloga u filmu Gorana Markovića se ne odbija, jer uz njegove filmove smo rasli i uvek sam ih mnogo volela. Zapravo, Tihomir Stanić je bio taj koji me je prvi pozvao u "Falsifikator" i poslao mi scenario. S druge strane, Goran je bio zabrinut da li sam premlada za tu ulogu. Obećavala sam da neću nositi šminku, da neću spavati noćima... Ipak nismo odoleli, pa su me doterali baš kako su i žene šezdesetih godina izgledale. Nedavno sam dobila mejl od Gorana koji mi je rekao da veruje da ću biti zadovoljna ulogom, te s nestrpljenjem očekujem premijeru na Festu.

"Falsifikator" je crna komedija?

Film je lepa metafora o raspadu Jugoslavije. Za Tihomira Stanića poprilično lična priča jer je scenario baziran na istinitoj priči njegovog oca, koji je zaista pravio lažne diplome iz čovekoljublja, misleći da ljudi treba da rade ono što vole, a ne za šta imaju stručnu spremu. Priča je poetična crna komedija. Crni humor nama lepo paše.

U karijeri nisi imala baš neke skandalozne uloge, golotinju... Uvek si nekako bila devojka iz kraja.

U francuskom filmu rađenom po romanu "Big Picture" ("Čovek koji je želeo da živi svoj život") prvi put sam imala ljubavnu scenu u kojoj sam bila obnažena. Set je bio zatvoren i samo su neophodni saradnici bili s nama. Stid je trajao desetak sekundi, a onda sam zaista potpuno zaboravila da sam naga i osećala sam da je moje telo poput ronilačkog odela, da je sve u službi ljubavne priče filma. Posle snimanja te scene sam se preporodila, jer nisam više morala o tome da brinem.

Tekst u celini možete pročitati ovde: http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=268&yyyy=2013&mm=03&dd=08&nav_id=693540

No comments:

Post a Comment