TEKSTOVI NA BLOGU

Wednesday, February 13, 2013

IVANA TODOROVIĆ: PRONAĐI I PRIHVATI SEBE

Deutsche Welle prenosi kraći rzgovor sa mladom rediteljkom Ivanom Todorović, čiji  je dokumentarni film  „Ja kad sam bio klinac bila sam klinka“ jedini film iz Srbije koji je ove godine u trci za Medvedom, i to u kategoriji kratkih filmova.



DW: Nije ti prvi put da se baviš temama koje se tiču ljudi sa margina, sada si izabrala priču o transeksualcima, odakle poriv za takvim temama?

Ivana Todorović: „Mene lično jako zanima na koji način se ljudi nose sa traumama, kako u datoj traumi uspeš da se snađeš i izneseš život najpozitivnije i najbolje što možeš. Ja verujem da uvek postoji neko ko priču želi da kaže i neko ko zna da je iskaže i mislim da sam se na taj način pronašla sa junacima mojih filmova. S druge strane, i ja sama se osećam nekako marginalizovano i zbog porodice i zbog društva u kome sam odrasla, zato mislim da se najviše identifikujem sa tim ljudima.“

Razgovor u celini možete pročitati ovde: http://www.dw.de/pronađi-i-prihvati-sebe/a-16595684

No comments:

Post a Comment