TEKSTOVI NA BLOGU

Wednesday, October 30, 2013

MARIJA KARAN OTKRIVA DA IMA VELIKE PLANOVE

U velikim sam pripremama za rad u Americi. Film o Tesli je jedan od projekata koji me očekuje. Dete sam te industrije već šest-sedam godina i meni se to sviđa, kaže Marija Karan za „Blic“.

Ona je prošle nedelje nakratko boravila u Srbiji, pošto je postala brend ambasador kompanije „Head & Shoulders“, ali i da bi ugovrila neke projekte ovde.

- Nažalost, ne mogu mnogo da otkrivam. Radiću nešto novo, seriju, sa svojim kolegama još iz doba Dadova. Reč je o komediji. Na projektu je radila ekipa s kojom gajim prijateljstva još iz srednjoškolskih dana, a posle smo se sretali i na Akademiji. Očekujem pilot-epozidu - rekla je Marija.

Jedna od najlepših srpskih glumica kaže da uživa u Los Anđelesu.


- Toliko sam već godina tamo da mi je sve postalo lepo i drago. Osećam se kao kod kuće. Klima, dragi ljudi, navike koje sam stekla... A i zaista sam divne ljude upoznala u Americi. Taj spisak je stvarno veliki. Izdvojila bih svog drugara Toma Hardija.

Više ovde: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/416138/Marija-Karan-Uzivam-u-Americi-imam-velike-planove

No comments:

Post a Comment