TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, September 2, 2013

SUTRA POČINJE EMITOVANJE NADREALNE TELEVIZIJE NA TV PRVA

Od utorka na „Prvoj“ počinje da se emituje „Nadrealna televizija“. Snimljeno je deset epizoda, a postoji mogućnost da se dosnimi još jedna.

- Svaka od tih epizoda ima svoju priču, a teme koje zahvatamo su široke i bezgranične pošto je široko i bezgranično i ludilo u kome živimo. Ja sam lično najviše uživao snimajući “naučnofantastične priče” koje nazivamo “S one strane uma”. Jedna takva govori o čoveku koji radi u medijima i u njima mnogo laže. Videćete šta će se dogoditi kada se on jedne večeri probudi u vlastitoj laži. Kako je teško ljudima objasniti da je to on izmislio - priča za “Blic” Nele Karajlić, scenarista i koreditelj „Nadrealne televizije“.

Pored glumačke ekipe koju smo gledali u pilot emisiji, za gledaoce ima dosta iznenađenja.
- U jednoj epizodi pojavljuje se Mićko Ljubičić, koji igra jednog od najznačajnijih političara danas. Tu je i naš stalni gost Đule Van Gog, a najveći posao od gostiju imao je Bjela (Dragan Bjelogrlić, prim.aut) koji je igrao u dve naučnofantastične priče “S one strane uma”. Jednog gosta smo pozvali da glumi političara, a on je u međuvremenu i postao političar. To je Ivan Tasovac. Ja mu želim da sa ove funkcije koju je dobio u realnosti, brzo pređe na funkciju koju mu predviđa “Nadrealna televizija”. A ako želite da saznate koja je to funkcija, moraćete pogledati četvrtu epizodu - kroz smeh otkriva umetnik.

Neki Karajlića nazivaju prorokom jer je često u “Nadrealistima” predvideo šta će se desiti u našoj zemlji, ali i svetu.

- Trudio sam se sad da ne predviđam previše. Uglavnom se trudim da što manje pričam o budućnosti jer se svaka stvar koju sam predvideo dogodila. Na snimanjima su mi svi govorili: „Nele, ne govori ružno o budućnosti, radije promeni scenario”

Više ovde: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/402504/Nele-Karajlic-Tasovac-glumio-politicara-i-stvarno-postao--ministar

No comments:

Post a Comment