TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, July 29, 2013

I ALEKSANDRA JANKOVIĆ, PSIHOLOG I NARODNA POSLANICA U SRCU U ANESTEZIJI

Gledali smo je na TV, slušali kao narodnu poslanicu, mnogi od nje traže pomoć jer je psiholog, ali Aleksandru Janković niko nije očekivao u drami "Srce u anesteziji", novinarke i pisca Silvane Stanković. Ekipa na snimanju kaže da se Aleksandra odlično snašla i da se nijednog trenutka nije požalila na besomučno ponavljanje scena...

- Oduvek sam htela da budem glumica - kaže Jankovićeva.
- U kući sam pravila predstave za porodicu, rodbinu, komšiluk, glumila u osnovnoj školi, a u gimnaziji čvrsto odlučila da ću upisati FDU. Ali je porodičnim većinskim glasanjem, odgovor bio "ne!" Silvana je osetila moju detinju fantaziju, pozvala me da glumim u drami i učinila da moj odgovor napokon bude "DA!

Više ovde:  http://www.novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:446286-Aleksandra-Jankovic--Ko-se-plasi-ljubavi-plasi-se-zivota

No comments:

Post a Comment