TEKSTOVI NA BLOGU

Tuesday, May 28, 2013

NIKOLA KOJO U SARAJEVU SNIMA SERIJU KRIZA



Nedavno je u Sarajevu počelo snimanje serije “Kriza”, u kojoj glavne uloge, dvojicu braće koji imaju rokenrol bend, glume Nikola Kojo i Enis Bešlagić. Sasvim suprotno reputaciji muškarčine koju je stekao prethodnim ulogama, Kojo glumi sredovečnog čoveka koji se plaši žena.

- Igrao sam svašta, ali žao mi je što u 30 godina dugoj karijeri nisam nikad glumio homoseksualca. Ovde u Sarajevu najveći utisak na mene je ostavio duh ljudi koji su jako vedri i veseli, što je dobro s obzirom na sve što se ovde događalo - kaže Kojo, koji u novoj seriji igra basistu rok benda.

Lik njegovog brata tumači Enis Bešlagić, kao pevač koji puši marihuanu, pije viski i obožava seks za jednu noć.
- Nikola Kojo je od boljih ljudi koje sam upoznao. Emotivac je i topla duša - kaže Enis, našoj publici poznat po ulozi u “Našoj maloj klinici”.

Više ovde: http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/384987/Nikola-Kojo-Zao-mi-je-sto-nikada-nisam-igrao-geja



No comments:

Post a Comment