TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, March 4, 2013

MINJA SUBOTA O ULOZI U FILMU NEPOSLUŠNI MINE ĐUKIĆ

Kako prenosi Blic u svom TV dodatku, Minja Subota, koji trenutno snima film  Poslednji krug, momci,  pristao je da pomogne još jednoj grupi mladih autora. Prošlog leta pristao je da se pojavi u ostvarenju mlade rediteljke Mine Đukić.




- U pitanju je film Neposlušni koji bi trebalo da bude završen sledećeg meseca. Mina me je nazvala i rekla: " Ja sam specijalno za Vas napisala ulogu. Molim Vas, nemojte me odbiti." Ja sam naravno pristao, zato što volim da pomažem mladim ljudima i imao sam 12-13 snimajućih dana. Pojavljujem se u mnogim scenama, a moja uloga je takva da pratim dvoje mladih ljudi i glasom, kao narator. Scenario je odličan, ali dosta toga zavisi od montaže. Tako da, jedva čekam da sve bude gotovo, pa da ga odgledam. - otkrio je Minja subota za Blic TV magazin.

No comments:

Post a Comment