TEKSTOVI NA BLOGU

Tuesday, February 26, 2013

ZORAN LISINAC na POPBOKSU

Popboks donosi kraći razgovor sa Zoranom Lisincem, scenaristom i rediteljem filma Pored puta, koji je tokom prethodnog vikenda prikazan u okviru FEST-a.


“Sve želje koje sam imao u vezi sa glumačkom ekipom prepustio sam bratu (Vladimiru) da ih kao producent ostvaruje. Njemu je to posao, da juri i da se ‘pegla’ sa agentima. Lično sam samo dao moj tekst menadžeru Michaela Madsena da vidi da li mu je moj scenario odgovara. Pored Madsena kao pika sam imao i Vincenta Galloa koji je podjednako mračan kao Michael. Oni su mi slični i bila mi je želja da jednog od njih dvojice obavezno angažujemo”, priča Zoran Lisinac za Popboks.

Razgovor u celini možete pročitati na Popboksu: http://www.popboks.com/article/28883

No comments:

Post a Comment