TEKSTOVI NA BLOGU

Monday, March 25, 2013

BEOGRADSKI CRTAČ RAJKO MILOŠEVIĆ GERA RADI STRIP-VERZIJU ĐANGOVE OSVETE

Slavni Kventin Tarantino, američki režiser i scenarista, izabrao je beogradskog crtača Rajka Miloševića Geru da mu uradi strip verziju “Đangove osvete”.

Za ovaj film Tarantino je dobio Oskara za originalni scenario, a sada ga lično adaptira za strip. Oko izbora crtača nije se dvoumio, i posao je poverio srpskom autoru koji se već dvadesetak godina profesionalno bavi stripom u Barseloni, i važi za jednu od svetskih zvezda stripa.

R. M. Guera, kako se potpisuje, specijalno za “Novosti” otkriva kako je sve počelo:

 - Još 2009. me je nazvao Rob Vilson iz “Plejboja” i ponudio saradnju na kratkom strip isečku iz scenarija filma “Prokletnici”, rekavši da Kventin ceni moj rad. Nisam znao to za njega, znao sam za Samjuela Džeksona, jer je u nekom tok-šouu izjavio da voli Scalped, moj serijal rađen tokom skoro sedam godina za DC/”Varner bros”. Prihvatio sam naravno, i to je prvo objavljeno ekskluzivno za “Plejboj” pa onda u DVD specijalnom izdanju. Radimo sada i na kompletnoj knjizi po scenariju “Đangova osveta”, opet po njegovom zahtevu da radi sa mnom - kaže  Gera.

Više ovde: http://www.novosti.rs/vesti/kultura.71.html:425911-Rajko-Milosevic-Gera-Crtezom-osvojio-Tarantina

No comments:

Post a Comment