TEKSTOVI NA BLOGU

Friday, August 23, 2013

DANINA JEFTIĆ I MILOŠ BIKOVIĆ GLUMAČKI PAR PO IZBORU ČITAALACA TV NOVOSTI

Čitaoci "TV novosti" su odlučili - titula glumačkog para godine, za period od jula 2012. do jula 2013. godine, pripala je Danini Jeftić i Milošu Bikoviću. Na ovogodišnjem tradicionalnom nagradnom konkursu, koji se "raspisuje" više od četiri decenije, mladi glumci su za tumačenje Tirketa i Rose u filmu i seriji Dragana Bjelogrlića "Montevideo, bog te video" osvojili gotovo polovinu glasova. Iza sebe su ostavili sedam parova iz ovosezonskih premijernih TV serija i filmova, koliko ih je bilo u našoj takmičarskoj igri. I Miloš i Danina su bili zatečeni ovakvim ishodom.

- Stvarno smo pobedili? - pitao nas je začuđeno Biković. - Mislio sam da su gledaoci već zaboravili na "Montevideo", jer je prošlo mnogo vremena od emitovanja. Sad vidim da nisam bio u pravu i u svakom slučaju - drago mi je što je tako. Ovo priznanje prija, pre svega jer se radi o glasu publike. Ne moram ni da pričam koliko je traga na mene ostavila uloga Tirketa, kao i ceo rad na ovoj fudbalskoj priči.

Danina priznaje da nije ni znala da su ona i Miloš u konkurenciji za glumački par godine, pa se dodatno iznenadila kada smo joj javili rezultat.

- Sjajno! Mnogo ste me obradovali, jer mi je uloga Rose posebno draga. Iskreno sam uživala igrajući u "Montevideu" i sarađujući sa kolegom. Publika je to verovatno prepoznala, čim nas je izabrala. Hvala joj - poručila je Danina gledaocima, odnosno čitaocima "TV novosti".

Statuete ONA i ON, delo akademskog vajara Nebojše Mitrića, pobednicima će biti uručene 28. avgusta, na Festivalu glumačkih ostvarenja domaćeg filma u Nišu.

Više ovde: http://www.novosti.rs/vesti/spektakl.147.html:450417-Danina-i-Milos-par-godine

No comments:

Post a Comment